Vaccinationsproblem..

Har precis trotsat min vänsterarm och hängt upp en tvätt vilket den inte uppskattade särskilt mycket men måste man så måste man. Så börjar jag bli lite såsig i huvet oxå så jag har tryckt i mig 2 alvedon och hoppas på att få en god natts sömn...vi får väl se på det.

Med Diesel gick det bra hos vetrinären. Dom trodde inte det var nåt farligt, dom trodde det var nåt som skulle försvinna ganska snart (minns inte vad det hette) så jag ska bara hålla utkik så det inte händer nåt annat med den. Känns väldigt skönt, man hade ju förberett sig på det värsta såklart.

Nu ska jag iallafall sova..efter att jag varit ut till ankorna och vart ute med hunden i ovädret..jag kanske piggnar till av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0