Sjuklingar

Ungarna har vart hemma från dagis idag. Vilton hade feber imorse och båda barnen är snoriga och geggiga i ögonen. Jag skulle egentligen vart på arbetsförmedlingen idag men det fick ju ställas in så nu måste man ju dit igen och göra påanmälan när dom blir friska.
Skulle oxå vart till butiken idag och sen skulle jag passat Annickas ungar och sen skulle jag vart till Munkedal och köpt hundmat och sen är det städ av dagis. Det blev inte så mycket med nåt.
 
Det där med att städa dagis är ju bara att ta med sjuka barn på och göra helt enkelt. Jag är såå jävla trött å att städa det där dagiset. Om Marcus inte hade legat borta hade det ju gått hur lätt som helst men städet inträffar aldrig på hans lediga veckor. Nejdå jag har allt haft med sjuka barn måånga ggr.
 Vilton satt precis här i mitt knä och bara stenslocknade så nu har jag lagt han i min säng. Han får sova en liten stund sen måste vi åka till dagis. Längtar sååå mycket tills dom börjar på kommunalt dagis i Lycksele. Bara lämna och hämta som gäller, inga andra plikter!

Madicken har typ kollat på tv hela dan, jag har inte direkt försökt hindra henne heller. Hon blev ju jätteledsen för att dom skulle till dagis såklart för hon är ju ändå pigg..men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0