När ingen hör på...

Madicken är ju väldigt snäll så länge hon vet att nån hör...

Vi passar Elvira och jag går in i badrummet och stänger dörren. Jag hör att Elvira kommer efter och ropar på mig. Hon vet nog inte riktigt vad jag heter (hon är 2 år) så hon ropar -mamma, mamma! Jag ropar och frågar vad det är. Då hör jag Madicken gå fram till Elvira och säga: - Hon är ju inte din mamma...så SLUTA säg så! Snart blir jag förbannad på dig! 
Jag ropar till Madicken att så får man ju inte säga..
M-Hörde du det där?
-Jaa, det gjorde jag.
M-Jag fixar öronproppar till dig om du hör! sa hon och så gick hon..hahaha!! 
Skitsur blev hon förstås..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst har jag ;) Å ja! Hoppas den tittar ut när som helst nu.. Börjar bli drygt o bara vänta o vänta.. :P Tack, det ska nog gå bra :) Å du då.. Vilka härliga barn du har. Madicken är ju bara för rolig med sina kommentarer ;) Hälsa Marcus o alla. Sköt om dig/er! Kramar

2009-11-18 @ 12:41:19
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Alvedon

Loverly! Skrattar högt här i gbg!

2009-11-19 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0