Helgen

Helt galet att det bara är en månad kvar till julafton. Det känns ju inte direkt som vinter med det här vädret, fy vadtråkigt det är när det bara regnar hela tiden. Minusgrader tack!
Tror att jag ska beställaungarnas julklappar på nätet iår. Jag tycker det är sååå tråkigt att åka till köpcenter och knö bland alla folk och allt det som man vill ha är alldeles för dyrt. Nej jag ska nog shoppa på www.houseofhedda.com , dom har sååmycket fint. Skulle det inte vara bättre om alla baraköpte julklappar tillsig själva?? Då skulle man ju få det man vill ha ;)

I helgen har vi inte gjort så mycket. Haft Danne hemma på besök, vart hos Helene och dom igår när det var visning i huset. Man får lixom rymma hemifrån då. Madicken sov hos sin farmor mellan lördag och söndag så vi skulle ju ändå hämta henne. Vi har ju såklart kolla på idol och jag tyckte det var helt rätt att Reza åkte. Dom andra fyra har varit mina favoriter från början så nu vill jag inte att nån ska åka ut mer. Om Erik skulle åkt ut så vet jag inte vad jag hade gjort...

Kollade på Robinson oxå förstås..eller Danne och jag satt mest och pratade men vi tittade ju iallafall även om vi inte lyssnade. Blev iallafall gött förvånad när det dök upp ett ansikte på Robinson som tillhör en kille i Uddevalla som jag känner till..var tvungen att ringa Lollo och kolla om det inte var han..jo visst var det det!! Där er man. Marcus sökte oxå till Robinson...

Nu är iallafall båda ungarna vaccinerade och jag var precis in till kvarterskliniken och bokade en tid till mig oxå så jag ska dit på onsdag..aj aj aj..
Det blir värre för Marcus, han är inte ledig förrän ett par veckor och dåär det väl försent för att ta nån så vi får väl bara hoppas på att han inte blir sjuk. Inte så kul att han jobbar i Norge där var 20:de person har svininfluensa..men men.

Vi har iallafall stora förhoppningar att få sålt huset. Det är några som tittat som är intresserade så vi får äl se vad denna veckan har att ge :)
Har inte bestämt oss om vi flyttar mellan ju och nyår eller efter nyår men jag tror det lutar åt att det blir den 28:de..om vi blir av med huset då vill säga..
Håller tummar och tår!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Sökte Marcus till Robinson?! Hade varit grymt roligt att se honom där, skulle han pakta tro?

House of Hedda har verkligen fina saker, man borde egentligen unna sig nåt men nu försöker jag få Håkan till att lägga pengar på ett wii och jag måste ha en ny telefon för den mobilen jag har nu är inte pålitlig alls..

2009-11-23 @ 23:43:21
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Hel: Jag tror faktist att han hade klarat sig väldigt bra i Robinson...inga pakter tror jag!!

Ja..synd att det är såå mycket man vill ha hela tiden så tyvärr måste man prioritera..varför är man inte miljonär och kan köpa allt...vad livet hade vart underbart då!!

2009-11-24 @ 17:48:08
URL: http://bullarensmadicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0