Gillar inte rubriker...

Längtar såå tills det blir jul! Det är så mysigt! Jag kommer nog att julpynta oavsett om vi kommer flytta i december eller inte. Man kan ju inte genomlida hela december utan julpynt..nej det går verkligen inte för sig! Kom på förut att det är väl första advent på söndag så det betyder ju att man ska pynta redan till helgen!!
Idag har jag försökt få fina julkort på barnen men det gick inte alls särskilt bra så jag får väl kanske ta bilder från förra året..jag får se om jag orkar anstränga mig överhuvudtaget i år.





Idag har jag varit på arbetsförmedlingen på info..tråkigt men jag tror ändå att jag lärde mig en del. Imorgon är det en fullspäckad dag. Först kyrkis, sen hem en lite sväng för att sen åka ner till Tanum och vaccinera mig och efter det ska vi till vetrinären i Dingle för att kolla upp en böld som Diesel som jag verkligen hoppas att det inte är cancer...usch, vill inte ens tänka på det men man blir ju nervös såklart. Bara att hoppas på det bästa...

Btw..Viltons karriär för att göra mamma & pappa rika är redan kirrat, kolla bara vilken stjärnstatus!!



VILKEN KILLE!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi, han ser verkligen grym ut!:)

Du scrappar väl dina kort i år eller? Ja, julkorten?:)

2009-11-24 @ 23:19:31
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ååååå nya Elton ju!!

2009-11-25 @ 08:52:45
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Petra

Kristina: Vad lustigt jag tänkte att jag skulle skriva Elton..haha!!



Hel: Njaaa..det vet jag inte om jag orkar

2009-11-25 @ 19:32:17
URL: http://bullarensmadicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0