WWIIIIII!!!

Den här dagen blir bara bättre och bättre ju!
Det ringde en tjej till mig idag och berättade att vi har möjlighet att välja mellan två lägenheter i Lycksele, om vi vill ha dom!
För er som kanske inte vet det så ska vi flytta till Lappland inom en snar framtid :) Vi hoppas kunna flytta vid årsskiftet men det brorser ju helt på hur det blir med huset. Det är ju ute på hemnet nu och vi hoppas ju att vi får sålt det..men får vi inte sålt det så ska vi nog hyra ut det. Det känns ändå som ett ganska bra alternativ! Dom här lägenheterna är inte nån av dom vi helst vill ha. Det finns en som vi jättegärna vill ha men dom är så sega så där har vi inte fått reda på så mycket än.  ÅÅh det ska bli såå kul och vi längtar skitmycket. Hoppas bara man kommer trivas..det återstår att se ;)

Och nu fick jag helt plötsligt reda på att vi har fått dagisplats oxå ;) JIIPPIIII!!!!

Håll tummarna för oss!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va? ska ni flytta långt bort??

Va häftigt!Så roligt för er!:)

Kram

2009-11-09 @ 15:07:29
URL: http://www.mmiiaa85.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men, jag fattar ingenting.

Vad kommer det sig att ni ska flytta ( om du vill berätta alltså?)

2009-11-09 @ 15:23:09
URL: http://famohlson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken lgh valde ni till slut? Du får gärna inboxa mig på fb om det fanns lite bilder och så att kika på:)

2009-11-10 @ 00:04:55
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0