Anti fredagsmys för tillfället!!

Är det bara hos oss som fredagsmys inte längre är nåt mysigt alls utan bara mest kaos och stress. Jag är helt beroende av idol och gapar förstås på alla som yttrar sig under denna tiden eftersom jag inte hör ett enda ord dom säger. Marcus är trött i huvudet och har ganska kort tålamod på fredagar. Ungarna springer runt som 2 galnigar höga på socker och Diesel står mest brevid oss och skäller och gnäller på oss för han vill ju såklart oxå ha chips...

Jag tror att det har varit såhär kaosartat ett tag men jag har bara inte velat erkänna det för mig själv. Nu är iallafall båda ungarna i säng och jag hoppas innerligt att dom somnar och inte vaknar förrän imorgon bitti...då vet jag nån som blir arg!!!!


Kommentarer
Postat av: syster

Va? Nä nu fattar jag ingenting, det som var så himla lugnt och avslappnat här förra fredagen.... NOT!!!! Fast idag var det bättre här, Lisen sov kl 19.00 och Felix var faktiskt väldigt fredagsmysig! Kul att det gick bra idag!



KRAAM

2009-11-20 @ 22:26:53
Postat av: Anonym

Va? Nä nu fattar jag ingenting, det som var så himla lugnt och avslappnat här förra fredagen.... NOT!!!! Fast idag var det bättre här, Lisen sov kl 19.00 och Felix var faktiskt väldigt fredagsmysig! Kul att det gick bra idag!



KRAAM

2009-11-20 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0