Lådor och svinkoppor!

Det mesta jag gör om dagarna är att drömma mig bort och längta tills den dagen om exakt i månad idag som vi tar vårt pick och pack och flyttar! Den andra januari drar vi!! Ska bli såå roligt och jag har svårt att tänka på nåt annat än de. Men sån blir jag alltid när det är nåt speiellt jag vill göra.
Jag har börjat packa..och det går ju fruktansvärt fort. Vi har inte mycket saker alltså och jag kastar ALLT som vi inte använder. Så vi ska nog få plats i flyttlasset. Det enda som står i våra fönster nu är tomtar och ljusstakar!!
Vi har fått den lägenheten vi helst ville ha oxå :) En nyrenoverad fyra som bara ligger 1 km från dagiset, bilvägen, så jag antar att det är lite närmare när man går!!

Här är lite bilder från lägenheten för den som vill se!!

En del av köket:


Ett sovrum


vardagsrummet


Förresten så sprang ankorna bort igår. Dom rymde och har inte kommit tillbax än så det är väl kanske inte så troligt att dom kommer tillbaka heller.

Var hos doktorn igår med Vilton och han har en stor svinkoppa! Inte kul alls, hoppas det inte sprider sig bara. Så inget kyrkis för oss idag, tyvärr.

Jag tycker verkligen att julkalendern verkar jättebra..jag gillar den och det gör Madicken me så vi är nöjda!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Ser jättefint ut!!

Så nu är det bara 1 månad kvar.....



2009-12-02 @ 13:34:29
URL: http://mammakriatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0